• بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
Instagram Telegram

  • بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
Twitter Linkedin Instagram

ارزیابی پایانی شذره دوم مدرسه تعالی زمستان 1403

ارزیابی پایانی شذره دوم زمستان 1403

مرحله 1 از 8 - اطلاعات پایه

12%
بعنوان مثال محمد محمدی
شماره همراهی که با آن در مدرسه تعالی عضو هستید را وارد کنید، به عنوان مثال 09151234567
بیشتر از سایت یا نرم افزار مباحث را دنبال می کردید؟(ضروری)
جنسیت(ضروری)

ارزیابی دوره «انسان شناسی و جهان شناسی»

کارایی و مفید بودن مطالب دوره «انسان شناسی و جهان شناسی»
تناسب موضوع دوره «انسان شناسی و جهان شناسی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «احکام و آداب سفر آخرت»

کارایی و مفید بودن مطالب «احکام و آداب سفر آخرت»
تناسب موضوع درس «احکام و آداب سفر آخرت» با نیاز شما

ارزیابی دوره «سیره نبوی»

کارایی و مفید بودن مطالب «سیره نبوی»
تناسب موضوع درس «سیره نبوی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «سیره حضرت امیر (مسلک ابوتراب)»

کارایی و مفید بودن مطالب «سیره حضرت امیر (مسلک ابوتراب)»
تناسب موضوع درس «سیره حضرت امیر (مسلک ابوتراب)» با نیاز شما

ارزیابی دوره «سیره معصومین»

کارایی و مفید بودن مطالب «سیره معصومین»
تناسب موضوع درس «سیره معصومین» با نیاز شما

ارزیابی دوره «تربیت و رشد اسلامی»

کارایی و مفید بودن مطالب «تربیت و رشد اسلامی»
تناسب موضوع درس «تربیت و رشد اسلامی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «بینش مطهر: انسان شناسی»

کارایی و مفید بودن مطالب «بینش مطهر: انسان شناسی»
تناسب موضوع درس «بینش مطهر: انسان شناسی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «آداب تغذیه»

کارایی و مفید بودن مطالب «آداب تغذیه»
تناسب موضوع درس «آداب تغذیه» با نیاز شما

ارزیابی دوره «آشنایی با مزاج های چهارگانه»

کارایی و مفید بودن مطالب «آشنایی با مزاج های چهارگانه»
تناسب موضوع درس «آشنایی با مزاج های چهارگانه» با نیاز شما

ارزیابی دوره «به خودت نگاه کن (رساله حقوق)»

کارایی و مفید بودن مطالب درس «به خودت نگاه کن»
تناسب موضوع درس «به خودت نگاه کن»

ارزیابی دوره «استادانه (رساله حقوق)»

کارایی و مفید بودن مطالب درس «استادانه»
تناسب موضوع درس «استادانه» با نیاز شما

ارزیابی دوره «ادب علم آموزی»

کارایی و مفید بودن مطالب درس «ادب علم آموزی»
تناسب موضوع درس «ادب علم آموزی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «ناودان آسمان»

کارایی و مفید بودن مطالب درس «ناودان آسمان»
تناسب موضوع درس «ناودان آسمان» با نیاز شما

ارزیابی دوره «ادب سیر»

کارایی و مفید بودن مطالب درس «ادب سیر»
تناسب موضوع درس «ادب سیر» با نیاز شما

ارزیابی دوره «نظام تقدیم»

کارایی و مفید بودن مطالب درس «نظام تقدیم»
تناسب موضوع درس «نظام تقدیم» با نیاز شما

استاد امینی‌خواه

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد امینی‌خواه)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد امینی‌خواه)

استاد کشمیری مدرس دوره انسان‌شناسی و هستی شناسی

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد کشمیری)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد کشمیری)

استاد میرزایی مدرس دوره آداب تغذیه

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد میرزایی)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد میرزایی)

استاد حسین فاطمی مدرس دوره احکام و آداب سفر آخرت

تسلط علمی بر موضوع درس (حسین فاطمی)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (حسین فاطمی)

استاد وزیری فرد مدرس دوره‌های ناودان آسمان و ادب سیر

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد وزیری‌فرد)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد وزیری‌فرد)

استاد جواهری مدرس دوره‌های بینش مطهر (انسان شناسی، مسلک ابوتراب، سیره معصومین، سیره نبوی)

تسلط علمی بر موضوع درس (جواهری)
نسبت به تمام دروسی که از این استاد داشتید
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (جواهری)
نسبت به تمام دروسی که از این استاد داشتید

استاد قیلاوی زاده مدرس دوره بینش مطهر (تربیت و رشد اسلامی)

تسلط علمی بر موضوع درس (قیلاوی زاده)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (قیلاوی زاده)

استاد محمدیان مدرس دوره آشنایی با مزاج های چهارگانه

تسلط علمی بر موضوع درس (محمدیان)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (محمدیان)
در روند سیر آموزشی شذره با مشکلی مواجه شده‌اید که نیاز به پشتیبان داشته باشید؟(ضروری)
آیا به پشتیبان مراجعه کردید؟(ضروری)
نحوه ارتباط با پشتیبان از چه طریقی بوده است؟(ضروری)
پیگیری پشتیبان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
علت عدم تماس شما با پشتیبان؟؟(ضروری)
آیا با تعالی یارتان تاکنون ارتباط و تماس داشته اید؟(ضروری)
تا چه میزان تعالی یار در انگیزه بخشی برای ادامه دروس به شما کمک کرد؟(ضروری)
تا چه میزان سوال‌های درسی که تعالی یار در گروه می‌گذاشت، در فهم بهتر درس به شما کمک کرد؟(ضروری)
آیا در تماس با تعالی یار گفتگوی درسی داشتید؟ و این گفتگوی درسی چقدر به شما در مرور درس کمک کرد؟(ضروری)
روابط عمومی و نحوه تعامل تعالی یار را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
علت عدم تماس شما با تعالی یار؟؟(ضروری)
آیا تاکنون در مباحثه درسی شرکت کرده اید؟(ضروری)
در چند گروه مباحثه شرکت کردید؟(ضروری)
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه درسی؟(ضروری)

یک گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر بحث را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

دو گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

سه گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

چهار گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه چهارم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه چهارم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

پنج گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)

تگ ها را با کاما جدا کنید

3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه چهارم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه چهارم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه پنجم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه پنجم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
آیا تاکنون در جلسات مباحثه جمعی شرکت کردید؟(ضروری)
ارزیابی شما نسبت به جلسات مباحثه جمعی؟(ضروری)
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه جمعی؟(ضروری)
آیا تمایل به همکاری در کادر مدرسه تعالی دارید؟(ضروری)
آیا در حال حاضر با مدرسه تعالی همکاری میکنید؟(ضروری)
به عنوان مثال در آموزش، پژوهش، رسانه، آی‌تی و ...
اگر مایل هستید می‌توانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
اگر مایل هستید می‌توانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
آیا حضور در شذرات را برای دیگران پیشنهاد می‌کنید؟(ضروری)
آیا در شذره بعدی ثبت نام می‌کنید؟(ضروری)

شعبه مشهد

خیابان فداییان اسلام بین فداییان 14 و 16 ، مجتمع امیرالمومنین (علیه السلام)

شعبه قم

خیابان شهید صدوقی 11، پلاک 154

Twitter Android Instagram Telegram
تمامی حقوق برای موسسه تعالی محفوظ است