بسم الله
سامانه ها
مدرسه تعالی
آلاشاپ
درباره ما
تماس با ما
بسم الله
سامانه ها
مدرسه تعالی
آلاشاپ
درباره ما
تماس با ما
Instagram
Telegram
بسم الله
سامانه ها
مدرسه تعالی
آلاشاپ
درباره ما
تماس با ما
Twitter
Linkedin
Instagram
ارزیابی پایانی شذره دوم مدرسه تعالی زمستان 1403
ارزیابی پایانی شذره دوم زمستان 1403
مرحله
1
از
8
- اطلاعات پایه
12%
نام و نام خانوادگی
(ضروری)
بعنوان مثال محمد محمدی
موبایل
(ضروری)
شماره همراهی که با آن در مدرسه تعالی عضو هستید را وارد کنید، به عنوان مثال 09151234567
بیشتر از سایت یا نرم افزار مباحث را دنبال می کردید؟
(ضروری)
بیشتر نرم افزار
بیشتر سایت
گاهی اوقات از سایت و گاهی نرم افزار
جنسیت
(ضروری)
آقا
خانم
ارزیابی دوره «انسان شناسی و جهان شناسی»
کارایی و مفید بودن مطالب دوره «انسان شناسی و جهان شناسی»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع دوره «انسان شناسی و جهان شناسی» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «احکام و آداب سفر آخرت»
کارایی و مفید بودن مطالب «احکام و آداب سفر آخرت»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «احکام و آداب سفر آخرت» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «سیره نبوی»
کارایی و مفید بودن مطالب «سیره نبوی»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «سیره نبوی» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «سیره حضرت امیر (مسلک ابوتراب)»
کارایی و مفید بودن مطالب «سیره حضرت امیر (مسلک ابوتراب)»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «سیره حضرت امیر (مسلک ابوتراب)» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «سیره معصومین»
کارایی و مفید بودن مطالب «سیره معصومین»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «سیره معصومین» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «تربیت و رشد اسلامی»
کارایی و مفید بودن مطالب «تربیت و رشد اسلامی»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «تربیت و رشد اسلامی» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «بینش مطهر: انسان شناسی»
کارایی و مفید بودن مطالب «بینش مطهر: انسان شناسی»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «بینش مطهر: انسان شناسی» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «آداب تغذیه»
کارایی و مفید بودن مطالب «آداب تغذیه»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «آداب تغذیه» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «آشنایی با مزاج های چهارگانه»
کارایی و مفید بودن مطالب «آشنایی با مزاج های چهارگانه»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «آشنایی با مزاج های چهارگانه» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «به خودت نگاه کن (رساله حقوق)»
کارایی و مفید بودن مطالب درس «به خودت نگاه کن»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «به خودت نگاه کن»
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «استادانه (رساله حقوق)»
کارایی و مفید بودن مطالب درس «استادانه»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «استادانه» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «ادب علم آموزی»
کارایی و مفید بودن مطالب درس «ادب علم آموزی»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «ادب علم آموزی» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «ناودان آسمان»
کارایی و مفید بودن مطالب درس «ناودان آسمان»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «ناودان آسمان» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «ادب سیر»
کارایی و مفید بودن مطالب درس «ادب سیر»
دوره کاملا کارآمد بود
برخی موارد کارآمد نبود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «ادب سیر» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
ارزیابی دوره «نظام تقدیم»
کارایی و مفید بودن مطالب درس «نظام تقدیم»
دوره کاملا کارآمد بود
دوره کاملا کارآمد بود
دوره اصلا کارآمد نبود
تناسب موضوع درس «نظام تقدیم» با نیاز شما
بسیار مورد نیازم بود و در جهانبینی و رفتار من تاثیر گذار بود
نیاز چندانی نداشتم ولی با این وجود از این دوره استفاده کردم
این دوره به هیچ یک از نیازهای من پاسخگو نبود
بازخورد و اثربخشی این درس در زندگی شخصی و اجتماعی شما؟
استاد امینیخواه
تسلط علمی بر موضوع درس (استاد امینیخواه)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد امینیخواه)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
استاد کشمیری مدرس دوره انسانشناسی و هستی شناسی
تسلط علمی بر موضوع درس (استاد کشمیری)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد کشمیری)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
استاد میرزایی مدرس دوره آداب تغذیه
تسلط علمی بر موضوع درس (استاد میرزایی)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد میرزایی)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
استاد حسین فاطمی مدرس دوره احکام و آداب سفر آخرت
تسلط علمی بر موضوع درس (حسین فاطمی)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (حسین فاطمی)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
استاد وزیری فرد مدرس دورههای ناودان آسمان و ادب سیر
تسلط علمی بر موضوع درس (استاد وزیریفرد)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد وزیریفرد)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
استاد جواهری مدرس دورههای بینش مطهر (انسان شناسی، مسلک ابوتراب، سیره معصومین، سیره نبوی)
تسلط علمی بر موضوع درس (جواهری)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
نسبت به تمام دروسی که از این استاد داشتید
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (جواهری)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
نسبت به تمام دروسی که از این استاد داشتید
استاد قیلاوی زاده مدرس دوره بینش مطهر (تربیت و رشد اسلامی)
تسلط علمی بر موضوع درس (قیلاوی زاده)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (قیلاوی زاده)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
استاد محمدیان مدرس دوره آشنایی با مزاج های چهارگانه
تسلط علمی بر موضوع درس (محمدیان)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (محمدیان)
خیلی عالی
خوب
متوسط
پایین
در روند سیر آموزشی شذره با مشکلی مواجه شدهاید که نیاز به پشتیبان داشته باشید؟
(ضروری)
بله
خیر
آیا به پشتیبان مراجعه کردید؟
(ضروری)
بله
خیر
نحوه ارتباط با پشتیبان از چه طریقی بوده است؟
(ضروری)
ایتا
تلگرام
تیکت
تماس
سایر
پیگیری پشتیبان را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
سریع و دلسوزانه پیگیری و پاسخ می دادند
متوسط
خیلی بد تعامل می کردند
چنانچه نکتهای در ارتباط با پشتیبان دارید با ما در میان بگذارید
علت عدم تماس شما با پشتیبان؟؟
(ضروری)
از چنین امکانی اطلاع نداشتم!
داشتن مشغله های شخصی و کمبود وقت خالی
حضور در جلسه گفتگو را مفید نمیدانستم
چنانچه نکتهای در ارتباط با پشتیبان دارید با ما در میان بگذارید
چنانچه نکتهای در سیر شذره دارید با ما در میان بگذارید
آیا با تعالی یارتان تاکنون ارتباط و تماس داشته اید؟
(ضروری)
بله
خیر
نام تعالی یار خود را وارد کنید.
(ضروری)
تا چه میزان تعالی یار در انگیزه بخشی برای ادامه دروس به شما کمک کرد؟
(ضروری)
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
تاثیر چندانی نداشت
تا چه میزان سوالهای درسی که تعالی یار در گروه میگذاشت، در فهم بهتر درس به شما کمک کرد؟
(ضروری)
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
تاثیر چندانی نداشت
آیا در تماس با تعالی یار گفتگوی درسی داشتید؟ و این گفتگوی درسی چقدر به شما در مرور درس کمک کرد؟
(ضروری)
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
تاثیر چندانی نداشت
روابط عمومی و نحوه تعامل تعالی یار را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب و دوستانه
متوسط و نرمال
بسیار ضعیف و ناراحت کننده
آیا از تعالی یار خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
علت عدم تماس شما با تعالی یار؟؟
(ضروری)
از چنین امکانی اطلاع نداشتم!
داشتن مشغله های شخصی و کمبود وقت خالی
حضور در جلسه گفتگو را مفید نمیدانستم
آیا تاکنون در مباحثه درسی شرکت کرده اید؟
(ضروری)
بله
خیر
در چند گروه مباحثه شرکت کردید؟
(ضروری)
یک گروه
دو گروه
سه گروه
چهار گروه
پنج گروه
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه درسی؟
(ضروری)
از زمان برگزاری جلسات اطلاع نداشتم!
حضور در این جلسات را مفید نمیدانستم
داشتن مشغله های شخصی و کمبود وقت خالی
یک گروه
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر بحث را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
دو گروه
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه اول مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه اول خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه مباحثه دوم خود را بنویسید
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه دوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
سه گروه
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه اول مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه اول خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه دوم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه دوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه سوم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه سوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
چهار گروه
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه اول مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه اول خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه دوم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه دوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه سوم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه سوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه چهارم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه چهارم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه چهارم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه چهارم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
پنج گروه
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه اول مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه اول خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه دوم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
برچسب های نوشته
تگ ها را با کاما جدا کنید
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه دوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه سوم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه سوم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه چهارم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه چهارم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه چهارم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه چهارم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
1- نام ناظر مباحثه و اسم گروه پنجم مباحثه خود را بنویسید:
(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه پنجم را چگونه ارزیابی میکنید؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه پنجم را چگونه ارزیابی می کنید؟
(ضروری)
خیلی خوب بودن و حضورشون مفید بود
متوسط
فرقی بین حضور و عدم حضورشون نبود
4- آیا از ناظر مباحثه گروه پنجم خود مشاوره غیردرسی یا مباحث غیرمرتبط با شذره دریافت کردید؟
(ضروری)
آیا تاکنون در جلسات مباحثه جمعی شرکت کردید؟
(ضروری)
بله
خیر
ارزیابی شما نسبت به جلسات مباحثه جمعی؟
(ضروری)
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه جمعی؟
(ضروری)
از زمان برگزاری جلسات اطلاع نداشتم!
حضور در این جلسات را مفید نمیدانستم
داشتن مشغله های شخصی و کمبود وقت خالی
آیا تمایل به همکاری در کادر مدرسه تعالی دارید؟
(ضروری)
بله
خیر
آیا در حال حاضر با مدرسه تعالی همکاری میکنید؟
(ضروری)
بله
خیر
به عنوان مثال در آموزش، پژوهش، رسانه، آیتی و ...
اگر مایل هستید میتوانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
https://taalei.ir/cooperate-with-us
اگر مایل هستید میتوانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
https://taalei.ir/cooperate-with-us
چه مدت با مدرسه تعالی همکاری میکنید؟
(ضروری)
همکاری با مدرسه تعالی چه تاثیری در زندگی شخصی و اجتماعی شما داشت؟
(ضروری)
آیا حضور در شذرات را برای دیگران پیشنهاد میکنید؟
(ضروری)
بله قطعا
اگر کیفیت بهتر شود بله
خیر
آیا در شذره بعدی ثبت نام میکنید؟
(ضروری)
قطعا بله
هنوز تصمیم نگرفته ام
خیر
مهمترین مشکل شذرات که برای شما چالش ایجاد کرد چه مورد یا مواردی بوده؟
(ضروری)
مهمترین حسن یا نقطه قوت شذرات از دیدگاه شما چه مواردی هست؟
(ضروری)
اگر بخواهید یک شعار چهار کلمه ای برای شذرات انتخاب کنید، آن شعار از نظر شما چه عنوانی هست؟
چه مدت از آشنایی شما با مدرسه تعالی میگذرد و در این مدت چه تغییراتی در زندگی شما ایجاد کرده است؟
(ضروری)
در صورت تمایل، پیشنهادات خود را به صورت مکتوب درج نمایید.