• بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
Instagram Telegram

  • بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
Twitter Linkedin Instagram

ارزیابی پایانی شذره سوم مدرسه تعالی زمستان 1403

ارزیابی پایانی شذره سوم زمستان 1403

مرحله 1 از 8 - اطلاعات پایه

12%
بعنوان مثال محمد محمدی
شماره همراهی که با آن در مدرسه تعالی عضو هستید را وارد کنید، به عنوان مثال 09151234567
بیشتر از سایت یا نرم افزار مباحث را دنبال می کردید؟(ضروری)
جنسیت(ضروری)

ارزیابی دوره «خدا شناسی»

کارایی و مفید بودن مطالب دوره «خدا شناسی»
تناسب موضوع دوره «خدا شناسی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «خدا در زندگی انسان»

کارایی و مفید بودن مطالب «خدا در زندگی انسان»
تناسب موضوع درس «خدا در زندگی انسان» با نیاز شما

ارزیابی دوره «حق و عدالت»

کارایی و مفید بودن مطالب «حق و عدالت»
تناسب موضوع درس «حق و عدالت» با نیاز شما

ارزیابی دوره «اسلام و توسعه»

کارایی و مفید بودن مطالب «اسلام و توسعه»
تناسب موضوع درس «اسلام و توسعه» با نیاز شما

ارزیابی دوره «کسب و کار متعالی»

کارایی و مفید بودن مطالب «کسب و کار متعالی»
تناسب موضوع درس «کسب و کار متعالی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «وام متعالی»

کارایی و مفید بودن مطالب «وام متعالی»
تناسب موضوع درس «وام متعالی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «بدهکار خودت نباش»

کارایی و مفید بودن مطالب «بدهکار خودت نباش»
تناسب موضوع درس «بدهکار خودت نباش» با نیاز شما

ارزیابی دوره «تفکری در آفاق»

کارایی و مفید بودن مطالب «تفکری در آفاق»
تناسب موضوع درس «تفکری در آفاق» با نیاز شما

ارزیابی دوره «ادب علم آموزی»

کارایی و مفید بودن مطالب «ادب علم آموزی»
تناسب موضوع درس «ادب علم آموزی» با نیاز شما

استاد امینی‌خواه

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد امینی‌خواه)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد امینی‌خواه)

استاد کشمیری مدرس دوره خداشناسی

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد کشمیری)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد کشمیری)

استاد سعیدیان مدرس دوره وام متعالی

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد سعیدیان)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد سعیدیان)

استاد ندایی مدرس دوره کسب و کار متعالی

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد ندایی)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد ندایی)

استاد وزیری‌فرد مدرس دوره تفکری در آفاق

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد وزیری‌فرد)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد وزیری‌فرد)

استاد جواهری مدرس دوره‌ خدا در زندگی انسان

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد جواهری)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد جواهری)

استاد علی انصاری مدرس دوره‌ اسلام و توسعه

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد علی انصاری)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد علی انصاری)

استاد محمدمهدی مقدسی مدرس دوره‌ حق و عدالت

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد محمدمهدی مقدسی)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد محمدمهدی مقدسی)

استاد عابدینی مدرس دوره اموال دیجیتال

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد عابدینی)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد عابدینی)
در روند سیر آموزشی شذره با مشکلی مواجه شده‌اید که نیاز به پشتیبان داشته باشید؟(ضروری)
آیا به پشتیبان مراجعه کردید؟(ضروری)
نحوه ارتباط با پشتیبان از چه طریقی بوده است؟(ضروری)
پیگیری پشتیبان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
علت عدم تماس شما با پشتیبان؟؟(ضروری)
آیا با تعالی یارتان تاکنون ارتباط و تماس داشته اید؟(ضروری)
تا چه میزان تعالی یار در انگیزه بخشی برای ادامه دروس به شما کمک کرد؟(ضروری)
تا چه میزان سوال‌های درسی که تعالی یار در گروه می‌گذاشت، در فهم بهتر درس به شما کمک کرد؟(ضروری)
آیا در تماس با تعالی یار گفتگوی درسی داشتید؟ و این گفتگوی درسی چقدر به شما در مرور درس کمک کرد؟(ضروری)
روابط عمومی و نحوه تعامل تعالی یار را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
علت عدم تماس شما با تعالی یار؟؟(ضروری)
آیا تاکنون در مباحثه درسی شرکت کرده اید؟(ضروری)
در چند گروه مباحثه شرکت کردید؟(ضروری)
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه درسی؟(ضروری)

یک گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر بحث را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

دو گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

سه گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

چهار گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه چهارم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه چهارم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
آیا تاکنون در جلسات مباحثه جمعی شرکت کردید؟(ضروری)
ارزیابی شما نسبت به جلسات مباحثه جمعی؟(ضروری)
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه جمعی؟(ضروری)
آیا تمایل به همکاری در کادر مدرسه تعالی دارید؟(ضروری)
آیا در حال حاضر با مدرسه تعالی همکاری میکنید؟(ضروری)
به عنوان مثال در آموزش، پژوهش، رسانه، آی‌تی و ...
اگر مایل هستید می‌توانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
اگر مایل هستید می‌توانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
آیا حضور در شذرات را برای دیگران پیشنهاد می‌کنید؟(ضروری)
آیا در شذره بعدی ثبت نام می‌کنید؟(ضروری)

شعبه مشهد

خیابان فداییان اسلام بین فداییان 14 و 16 ، مجتمع امیرالمومنین (علیه السلام)

شعبه قم

خیابان شهید صدوقی 11، پلاک 154

Twitter Android Instagram Telegram
تمامی حقوق برای موسسه تعالی محفوظ است