• بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
Instagram Telegram

  • بسم الله
  • سامانه ها
    • مدرسه تعالی
    • آلاشاپ
  • درباره ما
  • تماس با ما
Twitter Linkedin Instagram

ارزیابی پایانی شذره چهارم مدرسه تعالی زمستان 1403

ارزیابی پایانی شذره چهارم زمستان 1403

مرحله 1 از 8 - اطلاعات پایه

12%
بعنوان مثال محمد محمدی
شماره همراهی که با آن در مدرسه تعالی عضو هستید را وارد کنید، به عنوان مثال 09151234567
بیشتر از سایت یا نرم افزار مباحث را دنبال می کردید؟(ضروری)
جنسیت(ضروری)
وضعیت تاهل(ضروری)

ارزیابی دوره «فرجام شناسی»

کارایی و مفید بودن مطالب دوره «فرجام شناسی»
تناسب موضوع دوره «فرجام شناسی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «نظام حقوق زن و مرد - مبانی»

کارایی و مفید بودن مطالب «نظام حقوق زن و مرد - مبانی»
تناسب موضوع درس «نظام حقوق زن و مرد - مبانی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «نظام حقوق زن و مرد - قوانین»

کارایی و مفید بودن مطالب «نظام حقوق زن و مرد - قوانین»
تناسب موضوع درس «نظام حقوق زن و مرد - قوانین» با نیاز شما

ارزیابی دوره «نظام حقوق زن و مرد - حجاب»

کارایی و مفید بودن مطالب «نظام حقوق زن و مرد - حجاب»
تناسب موضوع درس «نظام حقوق زن و مرد - حجاب» با نیاز شما

ارزیابی دوره «نظام حقوق زن و مرد - اخلاق جنسیتی»

کارایی و مفید بودن مطالب «نظام حقوق زن و مرد - اخلاق جنسیتی»
تناسب موضوع درس «نظام حقوق زن و مرد - اخلاق جنسیتی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «نظام حقوق زن و مرد - قوانین تعدد زوجات»

کارایی و مفید بودن مطالب «نظام حقوق زن و مرد - قوانین تعدد زوجات»
تناسب موضوع درس «نظام حقوق زن و مرد - قوانین تعدد زوجات» با نیاز شما

ارزیابی دوره «اخلاق اسلامی»

کارایی و مفید بودن مطالب «اخلاق اسلامی»
تناسب موضوع درس «اخلاق اسلامی» با نیاز شما

ارزیابی دوره «رستاخیز»

کارایی و مفید بودن مطالب «رستاخیز»
تناسب موضوع درس «رستاخیز» با نیاز شما

ارزیابی دوره «مهارت کنترل دامن»

کارایی و مفید بودن مطالب «مهارت کنترل دامن»
تناسب موضوع درس «مهارت کنترل دامن» با نیاز شما

ارزیابی دوره «برو بیا»

کارایی و مفید بودن مطالب «برو بیا»
تناسب موضوع درس «برو بیا» با نیاز شما

ارزیابی دوره «مهارت گزینش صحیح انتخاب همسر»

کارایی و مفید بودن مطالب «مهارت گزینش صحیح انتخاب همسر»
تناسب موضوع درس «مهارت گزینش صحیح انتخاب همسر» با نیاز شما

ارزیابی دوره «حل تعارضات»

کارایی و مفید بودن مطالب «حل تعارضات»
تناسب موضوع درس «حل تعارضات» با نیاز شما

ارزیابی دوره «هنر زن بودن»

کارایی و مفید بودن مطالب «هنر زن بودن»
تناسب موضوع درس «هنر زن بودن» با نیاز شما

ارزیابی دوره «هنر مرد بودن»

کارایی و مفید بودن مطالب «هنر مرد بودن»
تناسب موضوع درس «هنر مرد بودن» با نیاز شما

ارزیابی دوره «کلیدهای طلایی تربیت فرزند»

کارایی و مفید بودن مطالب «کلیدهای طلایی تربیت فرزند»
تناسب موضوع درس «کلیدهای طلایی تربیت فرزند» با نیاز شما

ارزیابی دوره «آداب مسافرت»

کارایی و مفید بودن مطالب «آداب مسافرت»
تناسب موضوع درس «آداب مسافرت» با نیاز شما

استاد امینی‌خواه

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد امینی‌خواه)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد امینی‌خواه)

استاد کشمیری مدرس دوره فرجام شناسی

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد کشمیری)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد کشمیری)

استاد صادقیان مدرس دوره‌های (حل تعارضات، کلیدهای طلایی تربیت فرزند)

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد صادقیان)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد صادقیان)

استاد ایزدپور مدرس دوره‌ مهارت گزینش صحیح انتخاب همسر

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد ایزدپور)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد ایزدپور)

استاد پوراحمد مدرس دوره‌های (هنر زن بودن، هنر مرد بودن)

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد پوراحمد)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد پوراحمد)

استاد صباغ مدرس دوره‌ (نظام حقوق زن و مرد (حجاب))

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد صباغ)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد صباغ)

استاد فیاض مدرس دوره‌ (نظام حقوق زن و مرد (تعدد زوجات))

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد فیاض)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد فیاض)

استاد مرواریدی مدرس دوره‌ (نظام حقوق زن و مرد (قوانین))

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد مرواریدی)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد مرواریدی)

استاد مالدار مدرس دوره‌های (اخلاق اسلامی، رستاخیز، نظام حقوق زن و مرد (مبانی، اخلاق جنسی))

تسلط علمی بر موضوع درس (استاد مالدار)
داشتن بیان شیوا و موفقیت در انتقال مطالب درس (استاد مالدار)
در روند سیر آموزشی شذره با مشکلی مواجه شده‌اید که نیاز به پشتیبان داشته باشید؟(ضروری)
آیا به پشتیبان مراجعه کردید؟(ضروری)
نحوه ارتباط با پشتیبان از چه طریقی بوده است؟(ضروری)
پیگیری پشتیبان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
علت عدم تماس شما با پشتیبان؟؟(ضروری)
آیا با تعالی یارتان تاکنون ارتباط و تماس داشته اید؟(ضروری)
تا چه میزان تعالی یار در انگیزه بخشی برای ادامه دروس به شما کمک کرد؟(ضروری)
تا چه میزان سوال‌های درسی که تعالی یار در گروه می‌گذاشت، در فهم بهتر درس به شما کمک کرد؟(ضروری)
آیا در تماس با تعالی یار گفتگوی درسی داشتید؟ و این گفتگوی درسی چقدر به شما در مرور درس کمک کرد؟(ضروری)
روابط عمومی و نحوه تعامل تعالی یار را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
علت عدم تماس شما با تعالی یار؟؟(ضروری)
آیا تاکنون در مباحثه درسی شرکت کرده اید؟(ضروری)
در چند گروه مباحثه شرکت کردید؟(ضروری)
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه درسی؟(ضروری)

یک گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر بحث را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

دو گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

سه گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)

چهار گروه

2- تسلط علمی ناظر بحث گروه اول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه اول را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه دوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه دوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه سوم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
2- تسلط علمی ناظر بحث گروه چهارم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟(ضروری)
3- نظم و کیفیت حضور ناظر مباحثه گروه چهارم را چگونه ارزیابی می کنید؟(ضروری)
آیا تاکنون در جلسات مباحثه جمعی شرکت کردید؟(ضروری)
ارزیابی شما نسبت به جلسات مباحثه جمعی؟(ضروری)
علت عدم حضور شما در جلسات مباحثه جمعی؟(ضروری)
آیا تمایل به همکاری در کادر مدرسه تعالی دارید؟(ضروری)
آیا در حال حاضر با مدرسه تعالی همکاری میکنید؟(ضروری)
به عنوان مثال در آموزش، پژوهش، رسانه، آی‌تی و ...
اگر مایل هستید می‌توانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
اگر مایل هستید می‌توانید با رفتن بر روی لینک زیر همکار ما در مدرسه تعالی شوید
آیا حضور در شذرات را برای دیگران پیشنهاد می‌کنید؟(ضروری)
آیا در شذره بعدی ثبت نام می‌کنید؟(ضروری)

شعبه مشهد

خیابان فداییان اسلام بین فداییان 14 و 16 ، مجتمع امیرالمومنین (علیه السلام)

شعبه قم

خیابان شهید صدوقی 11، پلاک 154

Twitter Android Instagram Telegram
تمامی حقوق برای موسسه تعالی محفوظ است